Dear all

Jag är så duktig på jobbet för allas information, tillbaka på Dune som värsta stjärnskottet! Slår mina mål varje dag och hamnar på anslagstavlan för beröm, jag är mycket stolt! Jag trivs så bra, så det är mycket enklare att göra bra ifrån sig om man är genuin och ärlig. Jag tror verkligen på det jag gör med andra ord, och jag tycker att det är viktigt.
Efter jobbet idag mötte Linn upp mig i Westfield och så strosade vi runt lite, letade väskor, kollade skor, för att sen gå på vår favoritbuffé och bio. Vi såg Dear John och satt och snyftade och fnissade bredvid varandra. Riktigt mysig, bra och fin film av Lasse Hallström, gå och se den, Amanda är så vacker och killen var toppsnygg! Hela vägen hem pratade vi pojkar, vart finns alla dessa kap som vi än så länge bara sett på film? Är det som alla säger, att de bara finns på film eller bör man hålla hoppet vid liv? Hoppet är ju det sista som lämnar människan och än är jag av sådan form. Jag fortsätter hoppas.


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej älskling!

Mycket bra skrivet av dig. Kanske journalist?

Puss

2010-04-16 @ 07:26:32
Postat av: Sofia J

Journalist var väl lite att ta i va?

2010-04-22 @ 00:33:54
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0