Äntligen lite träning!

Så skönt! Har spenderat två timmar på ett gym i Sheperds Bush idag, ett lite längre pass som kompensation för en månad utan gymkort ersatt av springturer och hemmastyrka. Men nu ska det bli ändring på det! Jag ska faktiskt köpa ett gymkort, så är det bara! Efter de svettiga timmarna lunchade vi på en väldigt mysig asiatisk resataurang, det var en helt underbar buffé med kött så mört att det nästan smäte i munnen och en massa fräscha grönsaker. Riktigt, riktigt gott och verkligen värt flera återbesök. Mätt som sjutton var biblioteket nästa steg, jag lånade två engelska deckare att underhålla mig med. Det har jag också saknat, att få läsa lite.  Nu sitter vi och väntar på att damsugaren Henry ska bli ledig, han har vart borta i fem hela dagar! Och så väntar vi på Emma såklart! So long.

Min och Linns mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0