Bloggen firar etthundra inlägg


Lena och Päivi planerar Baribie-fest och letar unga bartenders

Grattis bloggen! Hela hundra inlägg! Sitter här och kikar på TV3 Play och Svenska Hollywoodfruar, väldigt bra uppfinning det där med Playkanalerna! Tycker dock att alla program borde hamna där, men hajjar ju att rättigheter och så vidare ligger till grund för det problemet. Men tur att ett av de roligaste och mest pinsamma progammen ifrån Sverige visas, Hollywoodfruarna. Men helt ärligt så kan jag inte förneka att jag blir lite avis på dem som kan gå hem och dricka champagne och äta ost en eftermiddag efter att ha ägnat en dag åt läppstiftsshopping.
Har idag solat och vart på gymmet, prommenerat omkring och handlat fram och tillbaka hela dagen. Nu är Linn på gymmet men så snart hon kommer hem ska vi äta min välplanerade middag. Jag hoppas verkligen att det blir jättegott.

Kommentarer
Postat av: Jenny

tog insperation från dig och kollade hollywoodfruar idag för det regnade! dessa kvinnor är helt sjuka :)

2010-03-30 @ 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0