Don't Stop Believin

Ledig idag, oj så skönt! Var uppe tidigt och solade med Emma för att sedan bege mig till gymmet nu när jag äntligen köpt gymkort, wie! Känns så skönt att träna, komma tillbaka på banan igen efter ett litet uppehåll. Har vart och handlat och sprungit massa små ärenden med, och om ett par dagar ska jag iväg till en sömmerska som jag såg hade sytt världens finaste klänning till sin dotter, de var inne på Debenhams och letade passande skor igår nämligen. Så jag ska dit och se vad de har att erbjuda på lördag kl 10.00, dottern sa att hon sydde klänningar "ganska billigt". Ska bli väldigt spännande. Måste väl också börja leta restauranger att besöka när familjen kommer hit, om bara två veckor! Än så länge vet jag bara ett lunchställe. Nu - High Street Kensington för att gå till världens sämsta bank, Lloyds Bank.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0