En dag på jobbet


De här skulle mina fötter uppskatta,men vad säger min plånbok om mer shopping?

Vad skönt att faktiskt ha jobbat lite idag, eller närmare bestämt 12.30-21.30! Ska även jobba de kommande dagarna (imorn 10-19) samt ha utbildning om Debenhams där jag ska jobba när avdelningen öppnar, det känns väldigt bra att kunna sysselsätta sig med något vettigt. De enda som inte uppskattar mitt jobb är nog mina fötter efter nio timmar i höga klackar, måste väl köpa mig ett par låga ballerinas med att byta till. Jag får ju ändå 50%, och jag har ju spanat i några söta vårfavoriter. Det går mycket bra på jobbet nu faktiskt, har verkligen kommit in i det! Hade ett säljmål på £700 idag, och uppnådde £675. Jag hade alltså samma mål som alla andra som jobbat där länge, och jag tror faktiskt jag sålde mest idag! Visst, jag var £25 ifrån mitt mål, men jag är nöjd och kommer klara målet imorn!
Jag förstår inte varför, men sen jag kom hit har jag nog ätit godis 9/10 dagar! Det är rena kaosen, så här mycket strunt brukar jag verkligen inte äta! Det vet de flesta, helgen = godis. Men bara idag köpte jag en 100g påse mjölkchoklad för att jag vart sugen! Vad ska jag göra? Alltid ha en frukt med mig trots att det inte är frukt jag är sugen på? Tur att man sprang en runda imorse i alla fall, då kanske den lilla biten gått plus/minus/noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0