Energiboosta mig någon?


Bjuder på en liten tupplur mellan Kallis och Burmeister, Stockholmsveckan på Gotland 2009

Efter de här attans niotimmarspassen blir man faktiskt rätt slut, 12-21 och man ska stå upp och le hela dagen. I och med att jag numera står på Debenhams har vi ju heller inga kunder, för att Debenhams inte direkt är något att hänga i granen. Så, tänk er att stå på en och samma plats och titta på precis samma skor, utan att kunna göra ett smack - för det finns inga kunder, inga hyllor att putsa, inga uppgifter att göra, hur tråkigt är inte det?
Dock så pratas det ju om att jag ska få komma tillbaka till själva butiken Dune där jag jobbade mina första veckor och stormtrivdes! Men chefen min sa till mig att hålla ut ett par veckor till! Det kan jag väl kanske klara av.
Sånt som också gör en trött är allt utöver jobb, som att behöva handla mat varje dag, planera vad man ska äta när, tvätta, städa och fixa samt att jag sover något fruktansvärt dåligt av att dela säng. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är helt slut i både kroppen och knoppen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0