Förberedelser


Tack och hej på ett tag, nya favoritchokladen med bubblor. Vi ses snart igen

Jajamensan, jag har börjat förbereda mig inför födelsedagsklänningen jag tänkt ha på min nu när jag fyller 20 om lite drygt två veckor, det betyder "godislöfte" fram tills dess. Nåt man inte pratat om sen mellanstadiet i värsta fall! Men jag har ett treveckors kontrakt med mig själv som började i tisdags, haha, tragiskt men sant! Kom hem från jobbet och här sitter tjejerna och äter godis, kakor och dricker the. Själv kokar jag ägg, the och tar en skål med yoghurt.
Imorn ska vi på en middagsbjudning på Supperclub, funderar på vad jag ska ha på mig bara. En sak är då bestämd - de lårhöga killerhealsen ska på! Betyder med andra ord att jag får vara lite mer påklädd för att inte se ut som något annat..! Hur dagen ska spenderas är dock ännu oklart, Harrods, Camden Market, High Street Kensington eller något helt annat? Jag hade föredragit gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0