Första gången!



Helt sinnessjukt men sant, idag är första dagen sen vi kom hit som jag inte har spenderat en enda penny, pence eller pund! Känns väldigt väldigt bra, och jag vet inte om jag kan lycklas med det imorn, men jag ska helt klart försöka! Det betyder att jag borde laga mat att ta med till jobbet imorn, kanske ska jag göra det! Höll på att göra en andra "första gången" med, en lite sämre sådan. Det skulle vara att inte sälja ett enda par skor på jobbet på en hel dag! Men tio minuter innan jag slutar lyckas jag sälja ett par, wei! Men det har varit en jättelugn dag och knappt några som helst kunder på hela dagen, så det har inte ens gått att leverera bättre. Tack och lov att jag inte nollade i alla fall, det känns skönt.  Ännu skönare är att jag får svensk lön på torsdag, och min första lön härifrån på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0