Jag är inte helt retarded



Hade utbildning på Debenhams idag med en kvinna som trodde att jag och mina kollegor var helt efterblivna, en utbildning som kunde tagit halvtimme tog fyra timmar. Blir så irriterad, jag var skittrött, hungrig och har faktiskt suttit i kassa förut. Men ändå blir man behandlad som en treåring. Åh! Jag vill jobba på Dune där jag varit fram tills nu... inte på Debenhams. Kommer ju så bra överens med de andra på Dune, plus att de har mycket snyggare skor! Men vad ska man göra? Det bästa av situationen såklart! Jag har ju ett jobb att sköta, oavsett var det ligger eller vad det heter. Det ska jag helt enkelt fixa.
Ansökte om ett bibliotekskort på vägen hem, saknar en bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0