Lycka är att shoppa, ångest är att fundera

Nåt jag är fruktansvärt bra på är att spendera pengar, och enormt dålig på att hålla emot när jag hittar underbara saker! Vad ska man göra lixom? Vi har vart i Hammersmith och gått på Primark och sen en kaffe på Starbucks, sen tog vi bussen till High Street Kensington för att hämta Linns mobil och kolla en restaurang... Slutade med shopping! På vägen hem drog vi och handlade inför vår tacokväll vi ska ha med Emma och Joanna ikväll och lite vin på det. Tror ni inte det börjar spöregna? Man tager då vad man haver! Lär bli vin och drinkar på någon fräsig hotellbar ikväll, jobb imorn. Later älsklingar!


Dagens outfit och nya byxorna jag köpte igår

Min snygga bästa vän, orättvist vackert hår som hon bara satt upp och släppt ut - klart

Paraply

Om folk glodde? Ja!

Nya shortsen ifrån Top Shop

Långklänning ifrån Top Shop

Slappa byxor ifrån Debenhams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0