Mätt som en plätt


Om min omelett ändå blev sådär fin... Vi måste köpa en ny stekpanna!

Sjuttsingen, jag som hade planerat att "baka" scones i micron till frukost idag! Det var det sista jag tänkte på innan jag somnade, men nu sitter jag här och har smällt i mig en omelett på choritzosalami, mozarella och paprika! Jag som var så sugen på scones, men jag hade ju totalt glömt bort det. Är ju ledig idag så tänkte att det skulle jag ju kunna hinna med, men då hänger inte hjärnan med i svängarna. Idag blir det en sväng förbi solarieöarna, tyngdlyftargymmet och ikväll har jag planerat laga sötpotatisplättar med bacon och avokadokräm!
Nu - endast en vecka tills familjen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0