Ni har blivit lurade, jag har vart i Thailand sen jag flyttade!


Brännan

Brännan

Gentlemannen

Emma

Joanna och jag

Jag har gått och skaffat min thaibränna 2.1 efter en månads solsemester, så skönt! Men nu befinner jag mig helt klart i London för en massa annat fuffens som återstår att se. gårkvällen spenderades på Sanderson Hotel med Emma och Joanna samt en flaska vin. Bartendern var så snygg så jag bussade honom på Joanna som jag berättade "fyller år idag", så hon fick en massa björnbär och hallon i present, samt att vi alla fick goda hallonshotar. Tur att hon "fylde år" igår! Sen bar det av till klubben Merah, ett helt okej ställe faktiskt! Vi hade sällskap av en 45-årig kvinna vars hund hade dött den 24 januari och hon var ute och festade för hon sörjde så mycket när hon satt hemma. Men som tur var hade en gentleman kommit hem till henne med blommor och en flaska Tattinger för att liva upp henne. Det funkade. Hon var glad. Gentlemannen var rätt skoj, han hade en likadan dödskallering som jag med. Han ville göra film, och första filmen ska handla om en man som blir av med armar, ben, syn, hörsel och talförmågan, bilden ska vara helt svart och man ska bara höra hans röst som berättar om hans tankar. Vad tror ni om det?

(Och vad jag egentligen fått brännan ifrån? Spraytanning på jobbet... Det var ju gratis! Men som ni ser på bilderna så försvann typ all färg när jag duschade, som tur var då Emma och Joanna skrattade oavbrutet åt mig i en halvtimme..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0