Om man skulle ha tråkigt...

...Så kan man ju surfa in på www.karamellkungen.se och välja ut sina favoritgodisar som man vill att familjen köper med när de kommer på besök... Mina tre favoritsmaker är choklad, surt och salt... Eller så spelar man "Fånga chokladdroppar"...
Har precis pratat med min favoritlillebror Anton på skype. Skype är en bra uppfinning! Du läser min blogg numera va? Försöker få den manliga delen av släkten att bli lite intresserade, ska jag börja skriva om bilar? Hitills har jag bara fått med sura bilar och en Porsche, det känns som en bra början! Andra tips?

Favoriterna

Chokladfångarspelet

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej älskling, godiset verkar att ha stigit dig åt huvudet! Vi får se vad vi kan åstadkomma. Puss

2010-03-09 @ 07:37:57
Postat av: Mami

Godiset verkar ha stigit sig åt huvudet! Vi får se vad vi kan åstadkomma. Puss

2010-03-09 @ 07:39:09
Postat av: Emelina

ÅHHh svennegodis!!! Ge mig, det finns inget gott godis här, ingen som ska hälsa på hur ska en riktig candyholic klara sig... hihii <3

2010-03-10 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0