Sköna helg


Jag chillar lite på den fronten

Idag gjorde vi vårt första återbesök på den asiatiska buffén vi upptäckte förra veckan, vi släpade såklart med våra svenska favorittjejer för att avnjuta lunchen med oss. Min  tallrik bestod av fyra olika smaker av ett och samma extremt goda och möra kött, broccoli och rödkålssallad. Vilket i efterhand fick mig att fundera på om buffén verkligen var något för mig? Äter ju inte alla dessa friterade saker! Men köttet är så gott att det lätt var värt det.
Skulle egentligen hakat på och sett Alice i underlandet i 3D, men har hört att man får så ont i huvudet av det och det var jag inte ritktigt redo för idag... Det får bli en annan gång! I stället blev det en frappe på Starbucks och en übersöt cup cake. Nu är min fråga till mig själv, vad ska jag hitta på ikväll när Linnsan är på jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0