Snart så

Mami

Pappa

Lillebror Anton

Nu är det inte långt kvar tills min kära familj, mina kusiner, mormor och morfar ska komma hit och hälsa på mig på min 20-årsdag, vilket jag verkligen ser fram emot! För att vara exakt så är det endast 23 dagar kvar tills de kommer! Jag längtar inte hem, men jag längtar verkligen tills att de ska komma hit. Och fler än familjen är ju faktiskt på ingång, imorn landar ex-klasskompisen Linnie på engelsk mark, och ett skepp ska komma lastat med Kristiina med vän, samt Sophie med vänner, och Johanna och Tessan. Är ni fler där ute som är beredda att sätta er på ett plan hit? Alla är så välkomna så! London är underbart!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sofia

Vi längtar också efter dig. Hoppas att du får en skön dag i London. Mamma skickade väl dig uppgifterna om Hotellet? Vi hörs snart.

Puss

Pappa

2010-03-15 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0