Vad är det för fel på folk?

Det är helt sjukt här, man är ute på sin morgonpromenad, iklädd träningskläder och såklart helt osminkad och rätt ofräsh. Och fanimej, tror ni inte att tre olika snuskmän i 30-40-årsåldern vänder sig om och säger nåt snuskigt efter en? Usch! Det måste ju säga mer om den här befolkningen än om mig. Är det mitt blonda hår, min otroligt snygga träningsjacka eller finns det bara fula kvinnor i det här landet? Jag vet inte om jag vill veta svaret. Jag är bara trött på alla dessa männirkor, låt mig vara, ni är äckliga.

Kommentarer
Postat av: Mami

Du kommer väl ihåg vad jag berättat hur jag gjorde i din ålder när det hände! Kanske inte så trevligt men jag tror att de fick sig en tankeställare. Ska man se det positivt så är det väl ovanligt med så snygga tjejer!

2010-03-19 @ 15:43:09
Postat av: Anton Järrestedt

Gör det när jag kommer, så kan jag smyga efter och slå skiten ur dom om dom säger nåt. Då ska dom få veta att dom lever!

2010-03-24 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0