Våffeldagen hemma, sushi och kyckling/baconsallad här

Inte sjutton bryr väl jag mig om vad som händer hemma, haha, eller hade det vart typ "cupcake" eller "chokladdagen" hade jag såklart brytt mig! Men våfflor är inget jag saknar, ingeting jag tycker om! Så i stället köpte jag sushi på en marknad som jag slevade in mig mellan shopping och jobb. Gjorde många riktigt bra fynd idag, är så glad att ha fått lön ifrån Sverige, och att det kommer en ny ifrån mitt jobb här imorn! Mer än ok! Här kommer mina fynd och bilder från min dag.


Matmarknad

Sushin

Klänningen från H&Ms Garden Collection

Jobbskor (gratis)

Fynd på Primark

Enkel klänning att jobba i från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0