Vill ha


Nåt sånt här önskar jag mig! Bild från niccis.devote.se

Jag önskar mig en leopardsjal! Samt massa smycken, främst stora halsband. Får ju bara bära svart på jobbet, så jag känner att jag vill hotta upp det lita för att inte totalt tröttna på att se mig i spegeln! Behöver dessutom mer svarta kläder att jobba i, toppar, klänningar, kjolar, vad som helst. Är också sjukt sugen på en mjuk skinnväska i ljusgrått eller beige med silverdetaljer, vårigt och vackert! Dock gråter min plånbok floder just nu, jag lämnar ifrån mig alla pengar som jag precis blivit vän med. Fruktansvärt.
För den som får för sig att skicka en present på posten så är adressen

Flat 8
59 Talgarth Road
W14 9DD London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0