Dags att gå i ide?

Ska plocka fram henne snart, ska byta den stora trygga björnen mot den stora stygga vargen, haha
 
Alltså de senaste veckorna har jag banne mig bara gottat mig med grym, onyttig och god mat, inte brytt mig en sekund om hälsa och näringsvärden. Att jag tränat en gång på tre veckor är väl inte heller något att direkt skryta om. Känner mig som en björn som föbereder sig för att gå i ide genom att moffa i sig en massa mat. Skillnaden mellan mig och björnen är att jag inte behöver den där extra energin, jag behöver göra av med den. Jag är så omotiverad att gå till gymmet så det är ett skämt, vill inte stå och svettas med de frustande och svaga kineserna som beter sig som töntar på gymmet, grymtar som grisar och lyfter på tröjan för att se om sexpacket dykt upp. Det har det aldrig. Fan vad jag vill ha SATS! Vill ha crosstraining, crossfit, GRIT strength, body combat, och kanske även lite spinning på det? Vill börja morgonen med mörkt bröd, kaffe med osötad mjölk i, smoothie på inte så hemskt söt yoghurt, kvarg, keso, riktig ost.... Ahhh going crazy here!
Jag längtar verkligen hem till svenska vanor, jag införlivar härmed mitt sena nyårslöfte om framtiden och ser framför mig hur alla andra redan gjort det, och trängs på gymmet tills januaris slut..
 
For the last couple of weeks I've been so bad when it comes to food and training, I've been eating everything that has been coming my way, and worked out once in three weeks. So bad, but no energy to change it. I don't feel like going to the gym at all, sweating with the geeks at the gym grumping all the time. Nope. I look forward to my swedish habits with a good, healty breakfast and good work out options! Going crazy about this!

Kommentarer
Postat av: Mami

Ha ha, det var roligt att läsa men snart blir det andra bullar av!

Svar: Haha ja, jäklar, snart blir det andra bullar! ;)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2014-01-04 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0