Grymt väder!

 Allt som behövs är en kappa och möjligen sjal
 
Enda sedan nyårsafton har det varit mellan 10 och 15 grader här i Shanghai, helt otroligt jäkla väder! Det känns som om det är vår och att vintern svepte förbi på en vecka! Kanske borde jag inte hurra för det riktigt än, jag har Sverige-väder att vänta mig inom en snar framtid, och så vitt jag vet har vintern knappt varit där än?
Men som med allt annat här i Shanghai så ska jag njuta av det under min sista tid här! Men, imorgon är det tenta, och efter det har jag tänkt unna mig en grym massage på Zen massage!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snällt att du klippte bort mig från bilden:)

Svar: Hahaha man kan inte få allt älskling ;)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2014-01-06 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0