Home sweet home!

Finns det några snälla rör här?
 
För er som inte vet så är jag HEMMA, hemma i Sverige i min underbara lägenhet tillsammans med min Micke. Det blev en överraskning utan dess like, har aldrig tidigare sett honom så chockad, det tog ett tag för honom att smälta att jag var hemma nästan två veckor innan planerat. Jag hade lurat i den stackaren att det skulle komma några rörmokare och kolla på rören den 8e januari mellan 16 och 19, så han var tvungen att vara hemma då. Så efter två timmars förseningar och fjorton timmars flygresa möter mina föräldrar mig på Arlanda med en påse extrakläder. Rörmokaren ska ju trots allt knacka på dörren! Så väl hemma plingar jag på och möts av Mickes min, ett ansikte som ser ut som om det precis sett ett spöke. Ovärderligt och fantastiskt!
Det känns fantastiskt att vara hemma igen, tillbaka i ett samhälle som fungerar rätt smärtfritt, som man förstår, som man kan kommunicera i, och som är hemma på riktigt! Nu längtar jag efter att få träffa alla jag ännu inte träffat, ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0