Bara 353 dagar kvar..



..Tills jag fyller 21 och är väkommen att göra precis vad jag vill i USA, vilket är mitt nästa mål! Jag vill flytta till USA och bo där ett år eller två, med största sannolikhet i kombination med studier eftersom det krävs en fruktansvärt massa jobb med att få greencard om man inte har en vettig sysselsättning på gång. Vet att man kan plugga tredje året på civilekonomlinjen utomlands, exempelvis USA, och det är jag väldigt sugen på! Som jag sagt ett par gånger tidigare så känns London som ett steg i helt rätt riktning mot att förflytta sig till staterna. Men först gäller det såklart att bestämma sig i vilken ordning jag vill göra allt, och om jag kommer in på det jag vill med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0