En påskafton

Sol, träning och matinhandling har hitintills stått på min checklista! Nuduschad och fräsch sitter jag och myser med en kopp kaffe, choklad och Svenska Hollywoodfruar i väntan på att min lilla stjärna ska komma hem ifrån jobbet. Vi ska ha en liten påskmiddag ihop, följt av utgång med några grabbar vi träffade på Gotland för två år sedan som bor här.
Familjen hemma har ju redan resplaner inför vintern 10/11, alternativen har varit allt ifrån tråkiga Thailand, till Singapore, Cuba, Dominikanska Republiken och Mexico. Men nu äntligen verkar det som om de kommit fram till Mexico vilket jag tycker känns kul! Vad som faktiskt kan vara ett problem är jag och mina beslut framöver, för jag har inte den blekaste om vad jag kommer att göra i höst/vinter. Ska jag komma hem? Resa någon annan stans? Börja plugga eller fortsätta jobba? Har börjat fundera på att ta en PT-kurs här då det kostar en bråkdel av vad det kostar hemma, för jag är verkligen sugen på att jobba som personlig tränare ett tag! Hur som, allt löser sig!


Playa del Carmen, Mexico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0