Glad påsk allesammans!


Älskar Buzz Lighter-ägget jag gav till Linn (PS. familjen, ta en titt på vilken stor godispåse Linn fick! DS)

Vaknar av att Linn prasslar med ett paket hemifrån, påsk och allt... Linn har redan spekulerat - kan det vara godis? Eller godis? Nyfiken som jag är "vaknar jag" och frågar vad det var. Det var såklart svenskt godis ifrån Linns familj! Blev bjuden på en bra frulle i form av lysmelk, fizzy bubbelflaskor, sura kolaflaskor och lakris. Sen var det skattjakt efter mer candy, påskägg! Jag fick ett rimm som ledtråd, Linn fick en massa "nu är det kallt" "ljummet" "lite, lite varmare" och vi hittade båda våra ägg. Jag fick ett jättefint och gott guldägg med påklistrade påsar med ännu mer choklad. Själv bjöd jag på tre fina ägg och en gullig chokladlåda. För er som inte hajjat har jag såklart brutit mitt godislöfte två dagar i förtid! Nu gymmet för att förbränna en tiondel av det vi ätit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0