Hatar Lloyds Bank, skaffa aldrig dem!


Skitbanken nummer ett

Nu jävlar, fy fan, sjuttsingen attans helvetes Lloyds! Jag skaffade ett konto hos dem någon gång i slutet av feberuari för att kunna få min lön inbetald av jobbet. Nu sitter jag här, med ett konto, bestående av en halv månadslön, och en sjukt stor irritation. Varför? Jag det kan man ju undra! Jo, just för att bankfan fortfarande inte gett skickat mig min pin-kod till kortet, mina internetinloggningsuppgifter eller ett skit! Jag har vart på deras kontor fyra gånger redan för att hämta ut mitt kort som de inte klarade av att leverera, fylla på pengar för att betala för en sms-tjäst jag inte kunde använda och ändra hemadress. Jag har ringt dem två gånger, och varenda gång har jag fått det vänliga svaret "allt är ivägskickat nu, du kommer få hem alla uppgifter inom tre bankdagar". Jag börjar undra hur många månader deras tre bankdagar består av.
Sorry att jag tråkar ut er, men jag var tvungen att avreagera mig. Nu är jag bara arg för att vi fortfarande inte fått en ny fungerande tvättmaskin efter över en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0