Helgen som varit

Idag har jag jobbat hela dagen från morgon till kväll medan tjejerna haft friheten att vara lediga och spendera en heldag i solen. Jag får njuta av att gårdagen var fantastisk och vädret toppen! Vi satt vid Themsen och drack öl i solen, skrattade och pratade skit. Hur mysigt som helst. Därefter festade vi vidare på en hemmafest. Det var min lördag... Nu hoppas jag bara att det är minst lika bra väder imorn på min lediga dag imorn!


Emmapemma

Jag och Joanna

Mina nya skor som luktar jordgubb, alla fick lukta

Emma och Fraiser

Sophie, Joanna och moi

Sol, Joanna och jag

Upptäckte att jag inte hade några bilder på Linn, hon kom senare så jag glömde att ta fler bilder, såklart var hon med!

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Ser ut som en underbar dag!

Haha de där skorna vill jag lukta på sen :P

2010-04-21 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0