Jag har fått min träning


Var på ett skönhetsäventyr idag, någon som tycker att  något är speciellt fint?

Inte sjutton blev det något gym idag inte, men jag har promenerat, med sjukt tunga påsar på varsinn arm efter att ha vart i Westfield och sen hanldat mat/dryck tills imorn. Jag höll nästan på att få panik när jag insåg hur långt jag hade kvar hem och hur enormt tunga mina påsar var, jag visste nästan inte vart jag skulle ta vägen. Men jag kom hem... Sen gick jag till Linns jobb för att sen ta bussen in till stan, hade tänkt reka lite restauranger. Det vart just snyggt, traskade omkring i över två timmar och var inne på en restaurang, kanske får bli den. Snart bär det av för att möta upp familjen vid Fulham Broadway. Jag går både för att det är skönt och för att komunaltrafiken här är så dyr, jag tänker på hälsa och ekonomi.
Imorn fyller jag tjugo, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0