JAG LEVER, JAG LOVAR

Sorry för bloggtorka, men när familjen var här spenderade jag hellre tid med dem än med min dator, och nu är jag tillbaka på jobbet på Dune igen! Här kommer bilder från familjens vistelse och min födelsedag, vi hade några underbara toppendagar både med vädret och sällskapet! Idag blir det till att jobba och så är jag ledig imorn, undra sa flundra vad jag ska göra då? Träna första gången på en vecka kanske? Stukade ju dock foten när jag missade sista trappsteget för några dagar sen, men det ska nog gå bra hoppas jag.




Kommentarer
Postat av: Sophia

Kanske du skulle undvika o träna om du stukat den? :/

2010-04-11 @ 12:07:44
URL: http://csmh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sotnos, har inte haft tillgang till internet och har ingen koll pa dagarna har men GRATTIS I EFTERSKOTT pa 20 arsdagen! skams for att jag kunde missa det, daligt av mig! Men hoppas dagen din var perfekt vilket jag tror den var i Londons liv och med hela slakten :)

Puss pa dig!

2010-04-11 @ 18:50:37
URL: http://sandrahjalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0