NYA SKOR

Moahaha, köpte mig ett par riktigt läckra och udda skor idag på butiken! De luktar jordgubbe, är i plast, heter "Strawberry" och blev min för halva priset (personalrabatt såklart). Jag ska dessutom få ett par till skor utöver de jag fick förra veckan eftersom jag jobbar heltid, två par skor per kvartal är det som gäller för oss duktiga fulltimare! Skåda och beröm:

Jobbskorna från förra veckan



Upptäckte precis att mina skor som luktar jordgubb inte finns på hemsidan än, och mina fötter värker, så orkar inte ta på dem och fota heller. Återkommer med jordgubbsskorna!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie (Linns moster)

Ursnygga.......jag får nog hälsa på er och köpa lite läckra skor som jag kan gå i här på landsbyggden ;) Grattis i efterskott!

2010-04-17 @ 14:27:38
Postat av: Sofia J

Tack så mycket! Säg till bara om du vill ha dem så köper jag dem för halva priset och skickar med syrran din när hon kommer :)

2010-04-22 @ 00:31:27
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0