Oh what a day




Summan av kardemumman från den här dagen - helt klart tio av tio! Sålde jättebra på jobbet, har aldrig sålt så mycket som idag! Så om någon skulle fråga om jag är nöjd, skulle svaret helt klart bli ja! Har druckit en supergod fruktsmoothie med blåbär, hallon, jordgubbar och yoghurt till mellanmål, från ett ställe som heter Boost som alla tjatat om, nu förstår jag varför! Gjorde även ett kap idag trots mitt lilla shoppingförbud som jag försökt mig på - ett par likadana haremsbyxor jag köpte förra veckan fast i beige.
Efter en toppendag på jobbet kommer jag hem och har lyan full med brudar (dvs tre stycken) myspys med lite snicksnack och försök till planering av morgondagen. Än så länge är min plan
- Skypa med mami och papi
- Gymmet med tjejerna
- Dusch och lunch för att sen möta Emma och Joanna
- Beroende på väder London Bridge och/eller Tate Modern (muséeum)
- Middag med samlad trupp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0