Poppis i butiken - jag?



Uppenbarligen har jag några beundrare som inte alls skämms för att komma förbi mitt jobb eller ringa och söka mig på jobbet. Idag och i söndags ringde en och samma kille och frågade efter mig samt mitt nummer, första gången var jag som tur var inte där. Men idag var jag där.. bad kollegan säga "att jag inte var där". Sen dröjde det inte länge förrän några spanjorer som var inne förra veckan kom in, jag kände såklart igen dem då jag övat min spanska på dem. Och det slutade med att kvinnan bad om mitt nummer till sin bror som var med förra veckan men inte idag, han hade tydligt vart inne i måndags och sökt mig för att få mitt nummer. Och förra veckan kom en annan kille in som vi träffat ute för typ två månader sen, jag trodde han var bög och vi hade jättekul, men så var inte fallet. Han frågade ut mig men jag svarade aldrig. Då kommer han in i butiken två månader senare i stället. Jobbigt att vara populär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0