Så trött att jag snart somnar sittandes


Snart kommer John Blund och tar mig till drömmarnas land

Jag gick upp vid halv sju i morse, stackars mig? Hur som helst är jag svintrött efter en dag på jobbet. Efter jobbet mötte jag upp Joanna och Emma och gick ner till hamnen i Hammersmith där vi slog oss ner medan solen höll på att gå ner. Det vart lite kallt och vi kilade in, och Linn slöt upp med oss för lite middag. Det blev en bränd kycklingfiléburgare med avokado, bacon och pommes på det. Helt ok. Resten gick därefter på fest, jag och Linn gick hem och sitter nu i soffan. Jag somnar när som.
Imorn är vi bjudna på champagnebrunch i South Kensington, ska bli spännande. Funtar på att göra nya naglar och unna mig pedikyr innan, får se hur det blir! Eller bör man träna, så mycket choklad som jag ätit idag(!)
Får alltid mina fredassms ifrån min farmor som gör mig så himla glad, varje fredag, en kort uppdatering, fina ord om mig och jobbet, samt en önskning om en trevlig helg. Sånt man blir glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0