Saker jag saknar


Fåtöljen, Hornsgatan 55

(Bortsett från svenskt plockgodis då..) Så saknar jag Fåtöljen på Horsgatan och deras underbara kladdkaka, samt sällskapet som jag brukar hänga med där. Saknar Gina Tricot för deras billiga och ibland snygga kläder. Snaps vore inte fel, nu när det är sol (här i alla fall). Likaså Utekompaniet vore trevligt. Och så saknar jag att få middagen serverad och matlådan fixad av mami. Någon som tvättar åt en. Saknar mitt rum. Jag saknar också min inspelningsbara box hemma, TV3 Play funkar, men är inget i jämförelse. Sen saknar jag att ha tillgång till allt man äger när man behöver det, som vissa klädesplagg, smycken, prylar och annat man alltid har hemma. Någon som känner sig manad att skicka hit allt? Öppna Gina, Fåtöljen? Någon?

Kommentarer
Postat av: anna ö

jag fixar gina och fåtöljen ;)

2010-04-14 @ 01:26:14
URL: http://baraharligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan ta med lite grejer med mig när jag kommer på besök om du vill :)

2010-04-14 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0