Summan av kardemumman



Snart är min lediga dag slut, jag vet att jag tjatar om mina lediga dagar, men jag älskar dem! Så vad gjorde jag idag då? Gick ju upp strax efter åtta i morse, så jag har ju haft riktigt mycket tid till att bara softa, mysa, fixa naglarna och göra allt i min egen takt. Jag åt frukost och drack kaffe länge samtidigt som jag läste min Cosmopolitan och försökte planera dagen. Efter några timmar hemma tog jag bussen in till Picadilly Circus och strosade runt där i min ensamhet, vidare till Carnaby Street där jag unnade mig själv en tvårätters lunch och spande på folk på en uteservering. Väldigt mysigt faktiskt! Åt en god tomat/basilikasoppa och sen en ceasarsallad. Sen köpte jag ju en väska, en parfym, shampoo och balsam och en hårfärg. Hittade ju inte någon frisör med något bra pris, men vet inte om jag vågar färga det själv. Dagen avslutades i alla fall med ett svettigt pass på gymmet och en sväng förbi Joanna och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0