Till familjen


Vill ni se London Eye? Eller vad vill ni göra?

Vädret här är ungefär 10-13 grader på dagen och runt 5 grader på kvällarna, det kommer små skurar lite då och då, men chansen att solen tittar fram är relativt stor! Ett paraply skadar absolut inte, men vad det gäller kläder behövs inte mer än en relativ varm/tunn jacka, kanske ett par tunna handskar, en sjal och lätta skor. Sånt som vantar, halsduk och stövlar kan ni lämna hemma, det behövs absolut inte! Kolla igenom mina bilder så ser ni lite vad jag har på mig. Solglasögon är ett plus!
Köp tunnelbanekort direkt, kanske ett femdagarskort kan vara billigast för er? (Eller om det finns tredagarskort?) För det kommer nog bli mycket tunnelbana och buss.
Ni behöver ha kontanter då de på rätt många ställen inte tar kort eller har en gräns på beloppet, för vi ska väl fika, shoppa och äta ute?
Jag har endast planer för min födelsedag från morgon till kväll, sen är det upp till er vad ni vill göra när ni är här! Om vi ska kolla på massa turistgrejer eller shoppa hela dagarna - helt upp till er. Kolla gärna upp på nätet och så vidare om det är något speciellt ni vill se eller göra.
Jag ser jättemycket fram emot att ni ska komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0