Trevlans

Hemma efter en lång dag på jobbet, skönt att bara slå sig ner i soffan och kolla på Hollywoodfruar efter en sån dag. Var och gymmade i morse innan jobbet, sen gjorde jag ett kort shift på Whiteleys Shopping Center för att sen åka tillbaka till min vanliga Dunebutik. Det har hur som helst gått jättebra idag med både träning och försäljning (Whiteleys räknas inte, det var inte en enda kund som köpte skor på tre timmar). Imorn ska jag försöka hinna med att slinga håret, har hittat slinging med blekning i stället för färg, vilket är det jag tidigare alltid använt. Så det kommer nog bli kanon.
Var på min rast inne på Make Up Store som kom till London i december förra året, och självklart jobbar det ern urgullig svensk tjej där. Så där kollade jag på highlighters och pratade sminktips med henne, blir nog till att prova en ny sminkning imorn tror jag - vart så inspirerad! Älskar svenskar i London, alla är så familijära och man känner sig som en enad trupp på något vis, har ju hittat en urgullig tjej på Selfridges med! Svenskar är bara för underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0