Tröttaste fötterna


Nypedikyrerade fötter i rosa lack och orangea, platta skor

Efter en pedikyr och en helt ledig helg ifrån jobb kan man ju tycka att mina fötter inte borde ömma, vara svullna eller fortfarande ha bortdomnade tår. Något som jag vanligtvis har efter en arbetsvecka i höga klackar. Men trots att det bara är måndag är fötterna igång igen. Jag vet att jag får hålla ut, och framför allt skylla mig själv. Ett klackfritt liv är ju för mig inget roligt liv. Så nu ska jag sluta klaga, för jag älskar att springa runt i klackar och tycker i slutändan att det är värt besväret. Imorn ska jag vara stand-in i några timmar i en annan Dune-butik, ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0