Tur att man åt päron på vägen hem

Hade jag inte gjort det hade väl bilarna tutat hela vägen hem som de gör på mornarna. Snuskiga män. Är så trött, kan man inte få gå till jobbet ifred? Men på kvällarna är det alltid lugnare, kanske är snuskpellarna inte på alerten längre? Whatever! Nu är jag hemma efter en slitig dag på jobbet, det var riktigt tungt sista timmen med mycket folk. Men det gick bra, klarade mitt mål för dagen. Nu har jag lagat mormors kycklinggryta med soltorkade tomater och oliver till middag och sitter med ett glas mousserande vin. Hemmakväll jag lovar, är totalt slut!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Den låter smarrig! Kan du lägga upp ett recept? kram

2010-04-17 @ 20:06:51
URL: http://csmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0