Att lämna barn på skolan

Jajamensan, idag har jag lämnat min söta lillebror på Jensen Gymnasium Södra. Följde honom till dörren och kramade om honom innan han gick in genom dörrarna, för att sedan möta upp honom för en lunch på Divotti. Däremellan hann jag med rätt mycket, som att träna på SATS och sen fika med Rebecka som jag stötte på, samt införskaffa mig en ny kalender. Efter lunchen gick jag och Anton lite på stan och sen hälsade vi på min gamla arbetsgivare George i Gamla Stan, han bjöd på fika och erbjöd Anton extrajobb, wei!
Ikväll ska jag laga middag till familjen och kolla på Danska Hollywoodfruar!


Lilla, söta Anton

Jag läser Antons schema över lunchen på Divotti

Fina kalendern, nu ska här planeras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0