Chicago here I come!



Här och med avslöjas datumet och platsen för min kommande lilla "flytt" - Chicago är nu bokat från den 8e sep till och med den 6e dec för del ett. Del två äger rum efter jul och nyår eftersom jag kommer befinna mig i Mexico med familjen och kusinerna då. Jag kommer alltså att vara borta i totalt sex månader men med ett uppbehåll på ca en månad. Jag kommer att bo hos en familj som har sommarhus nere i Torhamn där min familj också har sommarhus, så på den vägen har vi lärt känna dem. Det här ska bli hur roligt som helst, jag ser verkligen fram emot att få resa iväg och uppleva USA framöver. Det ryktas ifrån familjen jag ska bo hos att det är 25-30 grader och sol, samt att jag bör packa mest sommarkläder och något lite varmare tills om några månader, känns underbart!
Jag kommer givetvis sakna alla er mina kära vänner, och min familj och släkt! Men på något sett känns det som om jag inte ska vara borta så länge i och med att det är uppdelat i två perioder, och kommer kunna träffa alla därimellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0