En kväll med norrlands

Har spenderat en skön kväll hemma hos norrlands på Folkkungagatan i deras nuvarande hem, det har letats nya lägenheter då deras kontrakt går ut den sista, samt skrattats och ätits. Så vet ni någon som har en bra lägenhet i Stockholm för ca fyra glada och duktiga tjejer, så hör av er! Bums!
Dessutom hade Anna gjort en storrensning av garderoben och jag och Linn fick gå lös på hennes gamla kläder. Jag gjorde många bra kap, stort tack Anna för att jag fått tre nya outfits - helt gratis! Jag borde ta lärdom av dig och göra en liten (läs megastor) utrensning i min egen garderob för att få plats med allt från mina fortfarande ouppackade resväskor. Men det känns så olockande.


Me like, nya kap! Stort tack Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0