Människa igen



I helgen hade jag och min lillebror fest ihop, som jag sa till mina vänner - ett spännande experiment. Men alla verkade ha väldigt roligt och musiken var på långt in på natten. Så det var lyckat! Igår var jag en slagen hjälte men idag var jag tillbaka på banan igen. Så idag har vi städat lite, handlat och sen har jag vart på BodyPump på mitt älskade SATS. Det var så enomt skönt att träna tills jag skakade, var helt svag i benen efteråt. Jag har ju inte rört en fena på fyra veckor så det var garanterat välbehövt.

Kommentarer
Postat av: Joanna - också tillbaka på banan

MYCKET lyckat;)(även om vissa sekvenser är aningens luddiga) tack för sjukt kul kväll! PUSS på dig

2010-08-10 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0