Mysdag


Divotti

Har spenderat en stor del av dagen med mami, började på söder för att uträtta ett litet ärende på Efva Attling, och sen en jättegod lunch på Divotti på Birger Jarlsgatan 44. Man fick själv plocka ihop sin så kallade "hälsotallrik" utifrån en massa goda och fräscha alternativ. Vart för min del en lax- och bulgursallad med fetaost, rödbetor, marinerad spenat och rostade grönsaker, hur gott som helst! Jag rekomenderar det verkligen! Sen läste jag ut "Svek" av Karin Alvtegen som jag började på igår, och läste klart resterande 250 sidor på idag. Duktiga jag!
Nu sitter jag mest och deppar över att jag blivit förkyld! Så sjukt, alltid likadant! Dagen eller dagarna efter att jag tagit upp träningen blir jag sjuk, det händer jämt. Min kropp vill tydligen att jag ska vara tjock och ohälsosam, fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0