Så mycket tid


Kassen med kläder som går mig till låren

Jag njuter verkligen av min ledighet, och det verkar inte som att folk kan förstå det. Ledig, skönt, va? Ja, det är väl underbart att några veckor om året få känna sig helt fri och utan krav, speciellt när man smider planer inför sin egen framtid. Idag har jag suttit med min Au Pair-ansökning i säkert två timmar och bara skrivit och tänkt, sökt information om visum och körkort i ytterligare timmar, och fortsatt och slutfört min garderobsrensning. Fick lite insperiation av Norrlands om att rensa kläder, hehe, och för att kunna packa upp från London. Nu är det klart, och jag har gjort mig av med kläder jag haft förvarade någonstans i rummet sen typ sjuan och lagt i en proppfull, stor kasse. Jag har ju uppenbarligen problem med både shopping och lider av separationsångest. Men nu ska det skänkas till de fattiga!
Imorn ska jag träna "Shape" på SATS Medborgarplatsen vid tolv, aldrig testat förut så det ska bli spännande. Sen ska jag väl äta lunch och kanske träffa någon såndära vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0