En mycket mysig jul


Kalle Anka på TV

Pappa och jag tar julmat

Middagen

Mami

Morfar, jag och moster Ann

David

Julgrisen

I väntan på paket...

Min fina, och goda pepparkakscheescake med apelsinsmak

Lillebror Anton öppnar paket

Jag

Pappsen

David med sina nya handskar

Julgranen....

Min fina blus som jag önskat mig

Det blev en väldigt mysig julafton igår med familj och släkt, god mat, "jul-TV", god mat, julgodis, fina presenter, skratt och spel. Jag fick allt jag önskat mig den här julen, och än har jag den bästa julklappen kvar - Mexico imorgon! Blir borta till och med den elfte januari! Hoppas ni också hade en fin jul!
Idag ska det packas klart, tänkte ta en långpromenad, och ikväll ska jag ut och äta med mina norrlandsbrudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0