Ensam med kidsen



Nu har föräldrarna åkt iväg på en liten trip till Mexico och jag är ensam i huset med tjejerna fram tills lördag kväll! Jag gör allt på mitt sätt, det känns skönt! Det har hitintills gått bra! De sover, har ätit bra, jag har organiserat deras garderober (bara för att jag ville, blev så frustrerad över röran att jag inte hittade något), plockat fram kläder tills imorn. Förberätt. Glömt mata hamstern, men bytt vatten..
Hade Viola över här på middag vi lagade köttfärsås och spagetti, även grannflickan Mckenzie åt här, och tjejerna såklart, så vi fem satt och åt och skrattade! Jag och Viola catchade up det vi missat och planerade lite inför mina sista dagar här. På fredag är det julmarknad i "centrum" som jag och tjejerna ska gå på, och då hänger hon med som sällskap. Det blir nog mys!
Imorn kommer bli en lång dag, men det fixar jag! Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0