Ingen vilodag för att det är söndag inte!


Liten del av kaoset, kaoset i mitt huvud syns inte på bilden

Började dagen med ett frisörbesök klockan nio, fick grått hår och ser ut som fan. Ska dit imorn och färga om det, skulle ha ljusa slingor precis som vanligt men frisören tyckte tydligen att det var för blond och slingade det på eget bevåg med mörkbruna slingor som tillsammans med det ljusa blir grått. Skitarg är jag.
Mötte sen upp Emma, My och Evelina inne i stan för lite mat och massa shopping och hej då! Det var jättemysigt och jag hann få med mig lite sista-minuten-shopping! Visar bilder sen ifrån dagen!
Nu är jag mitt uppe i packningskaos! Flyger ju imornkväll (svensk natt) och landar på Arlanda svensk tid 15.20! Då ni! Här ser det ut som ett bombnedslag, och precis som vanligt så har jag för mycket packning! Det får inte plats och väger på tok för mycket, men jag trodde att jag skulle fixa det så jag köpte ingen extra resväska på stan idag! Dumt! Då måste jag inhandla det med imorn, fick tips av My att köra på en såndär rullväska på planet och packa den med de 8 kg jag får ha plus datorväska! Det borde räcka! Och nej, jag tar inte med mig några onödia saker hem, bara kläder och skor och allt annat..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0