Långpromenad i vinterkylan



På vinterpromenad på Djurgården

Idag har jag och Jenny spenderat två timmar i de fina spåren på Djurgården, vi har bara pratat massor och reflekterat över de senaste året som vi båda haft utomlands på olika håll. Att man lär sig enormt mycket om sig själv, och andra var ett faktum. Vi båda skulle starkt rekommendera en längre utlandsvistelse till alla, det ger så många nya perspektiv på saker och ting och man får obeskrivliga erfarenheter. Det var väldigt intressant att höra vad hon och Emelina som jag träffade igår med henne, hade att berätta, och man förstår att det var en grym upplevelse. Precis som jag har känt! Det ska ni veta, även om det inte alltid varit en dans på rosor så är jag väldigt glad att jag fått uppleva det jag gjort de senaste året med flytten till London och Chicago! Och de är det mest lärorika jag någonsin gjort! Alla ni som funderar men inte vågar - släpp era hämningar och ta er utanför landet lagom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0