Myslördag!







Mycket snö, Starbucks och keramikmålning

Idag har jag och Alice haft en riktig myslördag, Julia har sovit hos en kompis så vi har vart själva. Nån gång i natt så kom hon ner till mig och kröp ner i min säng så sov vi där, faktiskt väldigt mysigt att ha en liten fyraåring vid sidan, sen på morgonen så badade jag henne och sen gick vi till Starbucks för frukost! När vi hade ätit frukost begav vi oss till ett ställe där man få måla keramiksaker som de bränner och lackerar, sen får man hämta det en vecka efter. Så Alice målade en kreativt tolkad pepparkaka, very nice! Efter det hämtade vi upp Julia hos grannen och åt lunch! Nu är båda iväg på kalas/ play date och kommer hem när som helst. Ikväll har vi middag innan föräldrarna kommer tillbaka ifrån Mexico vid niotiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0