Någons speciella dag


Sverige från ovan

Idag fyller min mami år, stort grattis till världens bästa mamma! Jag har spenderat största delen av dagen med delar av familjen, började med en lunch i Söderhallarna på Fresh med min lillebror Anton. Han har blvit så stor när jag vart borta, känns lite galet. När han sen skulle iväg till skolan gick jag och körde mitt andra träningspass sen jag kom hem, och sen jag skadade mig. Det gick bra, kändes fint! Efter det mötte jag upp mamma för att vaccinera mig och handla mat och vin till hennes födelsedagsmiddag imorn, då även mina närmaste ska komma! Det blir mys! Kanske glider vi förbi Daniel Adams-Rays konsert på Debaser Medis med...
Ikväll blir det mys och så ska vi spela TP jag, brorsan, hans kompis och förhoppningsvis Linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0